ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ.....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.....ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2023

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ  στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

 «Πληρώνουμε έως 100.000€ το χρόνο για δικαστικές υποθέσεις που αφορούν ξυλοδαρμούς οδηγών»

Ο συνδικαλιστής του ΟΑΣΑ Λεωνίδας Σκούλος μιλά στην Αναστασία Σταματοπούλου και την «Κ» για την αναρχία στους δρόμους και τα εύκολα θύματα ...... τους οδηγούς.

Ένταση επικράτησε το βράδυ της Παρασκευής στην περιοχή του Βύρωνα, μετά από επεισόδιο που δημιουργήθηκε μεταξύ επιβατών λεωφορείου και οδηγού ΙΧ.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου είχε παρκάρει παράνομα το όχημά του, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο, καθώς το λεωφορείο του ΟΑΣΑ που εκτελούσε δρομολόγιο δεν μπορούσε να στρίψει.  Μάλιστα όπως φαίνεται σε βίντεο που έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, κάποιοι από τους επιβάτες λίγη ώρα αργότερα πιάστηκαν στα χέρια με τον οδηγό του ΙΧ.

Όπως λέει στην «Κ» ο Λεωνίδας Σκούλος Γενικός Γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ,  το να παρκάρουν παράνομα οι οδηγοί τα ΙΧ σε σημεία που εμποδίζουν την ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων, είναι συχνό φαινόμενο.

«Αυτά τα περιστατικά είναι καθημερινά, για να μην πω και ωριαία σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Η ασυδοσία και απουσία ελέγχου έχει αυτά τα αποτελέσματα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος και συνεχίζει.  «Οι καθυστερήσεις που υπάρχουν δεν είναι μόνο γιατί λείπουν οδηγοί ή λεωφορεία,  αλλά υπάρχει και αυτό που γίνεται στους δρόμους της Αθήνας. Έχουμε ζητήσει πολλές φορές από δημάρχους, να τοποθετηθούν κολωνάκια προκειμένου να μην παρκάρουν ΙΧ. στις γωνίες, όμως δεν γίνεται τίποτα. Έχουμε ενοχλήσει και το Υπουργείο και τη διοίκηση του ΟΑΣΑ.  Όλοι κωφεύουν. Είναι ένα σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να δοθεί λύση».

 «Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει εμπλοκή ο οδηγός του ΙΧ. Σε άλλες περιπτώσεις την πληρώνει οδηγός» υπογραμμίζει. Σύμφωνα με τον ίδιο, το τελευταίο διάστημα τηρούνται αρκετά περιστατικά ξυλοδαρμών οδηγών λεωφορείων «σαν συνδικάτο μπορεί να πληρώνουμε και 100.000 το χρόνο για δικηγόρους για τέτοιες δικαστικές υποθέσεις που αφορούν ξυλοδαρμούς οδηγών».

Επίσης όπως μας μεταφέρει δεν είναι λίγες οι φορές που αναγκάζονται τα λεωφορεία να πατάνε τη διαχωριστική γραμμή ή να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα. «Αυτό δεν ενδείκνυται, αλλά ο οδηγός αν κάθε στιγμή που κάποιο ΙΧ δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση, σταματήσει το λεωφορείο θα προκληθεί κομφούζιο και στο τέλος θα ξεσπάσουν όλοι πάνω σε αυτόν» καταλήγει ο κύριος Σκούλος.

Όπως υπογραμμίζει από την πλευρά του, ο Νικόλαος Ρήγας αντιπρόεδρος στην Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθήνας ο οποίος υπηρετεί στην Τροχαία Αθηνών «το παρκάρισμα σε σημεία τα οποία δυσχεραίνουν τη διέλευση ΜΜΜ, καθώς και άλλων οχημάτων είναι σύνηθες φαινόμενο. Βλέπουμε παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε γωνίες, σε στάσεις που δεν μπορούν τα λεωφορεία να ανοίξουν τις πόρτες για να μπουν μέσα οι επιβάτες, λεωφορεία να ανεβαίνουν πάνω σε πεζοδρόμια ή να κινούνται για λίγο στο αντίθετο ρεύμα προκειμένου να παρακάμψουν αυτοκίνητο που είναι παράνομα σταθμευμένο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είτε βεβαιώνεται παράβαση στον οδηγό, είτε οι γερανοί της Τροχαίας <σηκώνουν> το όχημα. Δυστυχώς, δεν έχουμε συνείδηση οδηγικής συμπεριφοράς, ούτε οι οδηγοί ούτε οι πεζοί. Για παράδειγμα, υπάρχουν λεωφορειολωρίδες που δημιουργήθηκαν για να φτάνουν τα λεωφορεία γρήγορα στον προορισμό τους. Αντ’  αυτού διέρχονται αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να καθυστερούν τα λεωφορεία».

 Η συνέντευξη ΕΔΩ