ΝΟΜΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΤΕΛ ΚΑΙ Η ΟΣΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΚΙ ΟΧΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ
Στις 2/10/2018 το σχέδιο νόμου για τα υδατοδρόμια, εκχωρούσε συγκοινωνιακό έργο των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης στα ΚΤΕΛ και σε άλλους οδικούς μεταφορείς προσωπικού (ιδιώτες).
Στις 3/10/2018 με 5 υπογραφές ζητήσαμε έκτακτη σύγκληση Δ.Σ
το οποίο αρνήθηκε ο πρόεδρος παραβιάζοντας το καταστατικό. Οι οικονομικοί λόγοι
που επικαλέστηκε δεν συνέτρεχαν αφού 8
μέλη του Δ.Σ προέρχονται από την Ο.ΣΥ, συν τον πρόεδρο και τον ταμία (10 μέλη). Ωμή
παραβίαση του καταστατικού.
Στις 6/10/2018 συνεδρίασε το συντονιστικό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας στο ΣΕΟ.
Παρευρέθηκαν ΕΚΑ, ΟΣΜΕ και σωματεία
Ο.ΣΥ, ΣΤΑ.ΣΥ. Η θέση της ομοσπονδίας δεν ήταν υπέρ μας. "Δεν μας πιάνει το σχέδιο νόμου επέμενε ο Αμπλάς κι ας
περιμένουμε, υπάρχουν και καλά ΚΤΕΛ" !!!!
Στις 11/10/2018 το σχέδιο νόμου έγινε πλέον νόμος του κράτους 4568 κι εκεί φαίνεται αν μας πιάνει ή όχι που έλεγε ο Αμπλάς.
Στις 26.10.2018 έγινε συνάντηση με τον Σπίρτζη στο ΥΜΕ. Αμπλάς και Τουρλής (πρόεδρος και γραμματέας της ΟΣΜΕ) λειτούργησαν ως εκπρόσωποι τύπου του υπουργού
βοηθώντας τον. Είχαν έτοιμους νόμους τους οποίους επιδείκνυαν σε κάθε αναφορά
του υπουργού, διευκολύνοντάς τον. Ζητήσαμε από τον υπουργό να αφαιρεθούν οι 4
επίμαχες λέξεις. "Άλλοι οδικοί μεταφορείς προσωπικού" που παραπέμπουν σε ιδιώτη.
Ο υπουργός αρνήθηκε.
Ζητήσαμε από τον πρόεδρο να κηρύξει
μια απεργία. Ούτε αυτό έκανε. Ήρθε το ΕΚΑ και
μας κάλυψε.
Σε κάθε πρόβλημα, σε κάθε διεκδίκηση του συνδικάτου η ομοσπονδία απέναντι.
Το αν μας πιάνει ή όχι φάνηκε, όταν τον Μάϊο του 2019 παραχωρήθηκαν 6 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και προετοιμάστηκαν ακόμα 25 για το τέλος του ίδιου χρόνου. Είχε αρχίσει το ξήλωμα.




